Kuvaus
Mikä brändin rakentamisessa maksaa? Mistä syntyy lisäarvoa liiketoiminnalle ja miten asiakas ja brändi ovat vuorovaikutuksessa keskenään?
Aika
04.03. – 28.04.2024
Kevät 2024 (aikataulu vahvistuu kesäkuun aikana).
Verkkotyöskentelyä Moodlessa vko 10-17.
Paikka
Verkko-opinnot
Tavoite
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- tuntee brändin rakentamisen keskeisen käsitteistön,
- osaa analysoida brändejä eri käsitteistöjä ja brändityökaluja käyttäen,
- ymmärtää mistä asiakaslähtöisessä brändin hallinnassa on kyse ja kuinka sitä tulisi johtaa sekä
- osaa soveltaa käytäntöön erilaisia teoreettisia brändin johtamisen malleja.
Opintopisteet
5 op
Sisältö
Brändien rakentaminen ja asemointi, asiakaslähtöinen arvonmuodostus liiketoiminnan perustana, asiakkaan ja brändin vuorovaikutuksen merkitys brändien pitkäaikaisessa rakentamisessa ja brändistrategian merkitys yritykselle.
Kouluttajat
KTT Maijastiina Jokitalo
Suoritustapa
Oppimispäiväkirja, case-tehtävä, keskustelut ja opponointi.
Kirjallisuus
- Keller (2013).Strategic Brand Management. Global Edition, 4/E. Pearson.
Kirjallisuus on lainattavissa esim. Tiedekirjasto Tritoniasta. Lisätietoa kirjastopalveluista.
Emoyliopisto
Vaasan yliopisto
Lisätietoja
koulutussihteeri Susanne Peltonen, susanne.peltonen@turunkesayliopisto.fi, p. 044 720 1142
koulutussuunnittelija Mikko Suhonen, mikko.suhonen@turunkesayliopisto.fi, p. 044 720 1146
Muu informaatio
Opintojakso on osa Markkinoinnin opintokokonaisuutta (26 op).
Hinta
90 €
Opintomaksu koostuu kahdesta osasta:
- Turun kesäyliopiston opintomaksu 65 € (maksetaan verkkomaksulla Turun kesäyliopistoon).
- Vaasan avoimen yliopiston rekisteröintimaksu 25 € (maksetaan Vaasan avoimeen yliopistoon rekisteröitymisen yhteydessä). Ohjeet avoimeen yliopistoon rekisteröitymisestä lähetetään sähköpostilla ennen opintojakson alkua.
Ilmoittautumiset
19.02.2024 mennessä