Aika
19.01.2023
torstaina 19.1.2023 klo 9-16
Paikka
Voit valita osallistutko kurssille lähi- tai etäopetuksena (reaaliaikainen opetus Zoomilla). Koulutuksesta tehdään myös tallenne, joka on käytössäsi kolme viikkoa koulutuksen jälkeen. Etäopetuksessa saat sähköpostiisi osallistumislinkin ennen koulutuksen alkua. Voit osallistua tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Tarvitset toimivan nettiyhteyden ja tietokoneen peruskäyttötaidot. Kysy tarvittaessa lisää: kesayliopisto@turunkesayliopisto.fi, 02 232 3302.
Huom. Kirjoita ilmoittautumislomakkeen Lisätietoja-kenttään osallistutko lähi- vai etäopetukseen.
Sisältö
Koulutuksessa saat kattavan ja käytännönläheisen tietopaketin, jonka avulla voit oppia paremmin analysoimaan ja mittaamaan verkkosivujen kävijätietoja ja hyödyntämään niitä markkinoinnin tukena.
- Miten Universal Analytics eroaa Google Analytics 4:stä
- Google Analytics 4 tilin rakenne
- Google Analyticsin 4 tarjoama tieto
- Sivun tavoitteiden muuttaminen seurattaviksi mittareiksi
- Google Data Studion käyttö tulosten raportointiin ja analysointiin
- Oman Google Data Studio -raportointipohjan luominen ja vinkit sen hyödyntämiseen
Kouluttajat
Digimarkkinoinnin asiantuntija Juho-Petteri Kiviranta, Mahon Digital
Lisätietoja
koulutussuunnittelija Mikko Suhonen, mikko.suhonen@turunkesayliopisto.fi tai 044 720 1146
koulutussihteeri Susanne Peltonen, susanne.peltonen@turunkesayliopisto.fi tai 02 278 1812
Hinta
185 €
Hinnat voimassa verkkomaksulla maksettaessa. Laskutuslisä 5 €. Muistathan valita oikean tuotteen lisäksi myös maksutavan.
Ilmoittautumiset
08.01.2023 mennessä