Kuvaus
Mikä brändin rakentamisessa maksaa? Mistä syntyy lisäarvoa liiketoiminnalle ja miten asiakas ja brändi ovat vuorovaikutuksessa keskenään?
Aika
06.03. – 22.05.2023
Verkkotyöskentelyä Moodlessa vk 10-16 (6.3.-22.4.2023).
- Info Zoomin kautta ti 7.3. klo 19-19.30.
- Luennot Zoomin kautta ma 13.3. klo 19-20 sekä to 16.3. klo 19-20.
Infosta ja luennoista tulee myös itsenäisesti katsottavat tallenteet Moodleen.
Paikka
Verkko-opinnot
Tavoite
Opintojakson suoritettuaan opiskelija 1) tuntee brändin rakentamisen keskeisen käsitteistön, 2) osaa analysoida brändejä eri käsitteistöjä ja brändityökaluja käyttäen, 3) ymmärtää mistä asiakaslähtöisessä brändin hallinnassa on kyse ja kuinka sitä tulisi johtaa sekä 4) osaa soveltaa käytäntöön erilaisia teoreettisia brändin johtamisen malleja.
Opintopisteet
5 op
Sisältö
Brändien rakentaminen ja asemointi, asiakaslähtöinen arvonmuodostus liiketoiminnan perustana, asiakkaan ja brändin vuorovaikutuksen merkitys brändien pitkäaikaisessa rakentamisessa ja brändistrategian merkitys yritykselle.
Kouluttajat
KTT Maijastiina Jokitalo
Suoritustapa
Oppimispäiväkirja, case-tehtävä, keskustelut ja opponointi.
Kirjallisuus
- Keller (2013).Strategic Brand Management. Global Edition, 4/E. Pearson.
Kirjallisuus on lainattavissa esim. Tiedekirjasto Tritoniasta. Lisätietoa kirjastopalveluista.
Emoyliopisto
Vaasan yliopisto
Lisätietoja
koulutussihteeri Susanne Peltonen, susanne.peltonen@turunkesayliopisto.fi, p. 044 720 1142
koulutussuunnittelija Mikko Suhonen, mikko.suhonen@turunkesayliopisto.fi, p. 044 720 1146
Muu informaatio
Opintojakso on osa Markkinoinnin opintokokonaisuutta (26 op).
Hinta
90 €
Opintomaksu koostuu kahdesta osasta:
- Turun kesäyliopiston opintomaksu 65 € (maksetaan verkkomaksulla Turun kesäyliopistoon).
- Vaasan avoimen yliopiston rekisteröintimaksu 25 € (maksetaan Vaasan avoimeen yliopistoon rekisteröitymisen yhteydessä). Ohjeet avoimeen yliopistoon rekisteröitymisestä lähetetään sähköpostilla ennen opintojakson alkua.
Ilmoittautumiset
03.03.2023 mennessä
Huom!